با استفاده از انواع سوالات متنی، چندگزینهای، چندگزینهای تصویری، امتیازدهی، طیفی و غیره رضایت مشتریان هتل را ارزیابی کنید یا اطلاعات آنها را جمعآوری و برای تماسهای بعدی استفاده کنید.
در پرسلاین میتوانید فرمهای خود را به زبان فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیایی و روسی بسازید.
بااستفاده از API پرسلاین، دادههای موجود مشتریان یا هر اطلاعات دیگری مانند نام مهمان، شماره اتاق و تاریخ اقامت در هتل را به نظرسنجیها و فرمهایتان پاس دهید و فرایندهای داخلی را ساده کنید.
با استفاده از ویژگی «درج اطلاعات مخفی» برای هر مهمان هتل، لینک اختصاصی بسازید. برای مثال، نام یا شماره تماس او را به عنوان متغیر در لینک پرسشنامه جایگذاری کرده و رهگیری شکایات و نظرات او را آسان کنید.
تنظیمات اطلاعرسانی، به شما این امکان را میدهد که پاسخ نظرسنجیها یا فرمها را به واحد یا مسئول مرتبط با آن موضوع ارسال کنید. به این ترتیب، رسیدگی به شکایات مشتری یا پیگیری هر فرم، بهشکل خودکار در دستور کار قرار میگیرد.
بااستفاده از امکانات گسترده بخش طراحی در پرسلاین، فرمها و نظرسنجیهای هتل را همسو با تصویر برندتان بسازید. انتخاب رنگ سوالات، رنگ پسزمینه یا دکمهها و بارگذاری لوگو تنها بخش کوچکی از امکانات سفارشیسازی پرسلاین است.
تمام نمونه فرمها را میتوانید به سادگی ویرایش و سفارشیسازی کنید.
حالا شروع کنید
همین امروز، فرایندهای دستی و فرمهای کاغذیتان را حذف کنید و سنجش رضایت و تجربه مهمانان هتل و کارکنان را در اولویت بگذارید.
با استفاده از نمونهنظرسنجیهای آماده پرسلاین، فرم و نظرسنجی خود را بسازید.
به کمک ویژگی «تعریف شرط» به هر یک از مهمانان خود سوالهای مختص خودش را نمایش دهید.
به کمک امکان «محاسبات» پیشفاکتور یا فاکتور هتل و اقامتگاه را بسازید و نسخهای از آن را برای مشتری ازطریق ایمیل یا پیامک ارسال کنید.
با «احراز هویت» دسترسی به پرسشنامه و فرم را فقط محدود به افرادی کنید که تمایل دارید در نظرسنجی یا ارزیابی شما مشارکت کنند. برای مثال اگر نظرسنجی شما مخصوص مدیران بخشهای مختلف هتل است، به هر یک از آنها کد اختصاصی بدهید یا بااستفاده از ایمیل یا کد ملی به آنها امکان ورود به فرم یا نظرسنجی را بدهید.
رزرو غذای کارکنان، رزرو اتاق یا رزرو غذای میهمانان و مسافران هتل یا اقامتگاهتان را با ساخت فرمهای مرتبط بهصورت آنلاین و خودکار انجام دهید و زمان و بودجه خود را صرف فرایندهای کاغذی و زمانبر نکنید.
با استفاده از «سفارشیسازی صفحه پایان» به مشتریان خود پیشنهادهای مختلفی مانند کدهای تخفیف اختصاصی را نمایش دهید. همچنین میتوانید در این صفحه ، مشتری را به صفحات دلخواه خود مانند شبکههای اجتماعی هدایت کنید.
با استفاده از ویژگی «پایپینگ»، از پاسخ پرسشهای قبلی در پرسشهای بعدی استفاده کنید. برای مثال در ابتدای فرم از پاسخدهنده درخواست کنید نام و نام خانوادگی خود را وارد کند. سپس از نام او در پرسشهای بعدی استفاده کنید و او را مخاطب قرار دهید.
به کمک ویژگی «جلوگیری از ثبت بیش از یکبار پاسخ» از تکرار پاسخدهی به فرم نظرسنجی هتل و دریافت پاسخهای تکراری جلوگیری کنید و دادههای معتبرتری جمعآوری کنید.
چطور به کمک پرسلاین فرم و نظرسنجیهای هتل را بسازید؟
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
پاسخگوی پرسشهای شما هستیم؛ همیشه!
اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرسلاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.